فایل سل

فایل سل 1

فایل سل

فایل سل 1

روش پولگار 3 چگونه با سیاه در برابر 1.e4 بازی کنیم (دفاع فرانسه)How to Play Black against 1.e4 همراه با ترجمه

روش پولگار 3 چگونه با سیاه در برابر 1.e4 بازی کنیم (دفاع فرانسه)How to Play Black against 1.e4 همراه با ترجمه
e4 Opening, french defense, gm susan polgar,
روش پولگار 3 چگونه با سیاه در برابر 1.e4 بازی کنیم (دفاع فرانسه)How to Play Black against 1.e4 همراه با ترجمه How to Play Black against 1.e4 (Chess opening (course چگونه با سیاه در برابر 1.e4 بازی کنیم (دفاع فرانسه)روش پولگاردر روند یادگیری شروع بازیتوسط استاد بزرگ : سوزان پولگار
فرمت: MP4
قابلیت پخش در اندروید و کامپیوترهمراه با فایل هایpdfوpgn و ترجمه فارسی درس هامحصول : روش پولگار # 3
در روش پولگار برای یادگیری گشایش های شطرنج،، درک درستی از طرح های اصلی برای هر دو طرف بازی بجای صرفا حفظ یک سری از حرکات ،تشویق می شوید. به این ترتیب، زمانی که بازی به ناچار به یک مسیر متفاوت کشیده می شود، شما هنوز می دانید که به هدفی بپردازید، از چه طرحی جلوگیری کنید و مراقب چه طرح هایی باشید.
در این جلد، استاد بزرگ سوزان پولگار نشان می دهد که چگونه به بازی دفاع فرانسه در برابر همه حرکات اصلی در دسترس سفید بپردازید. دفاع فرانسه یکی ازدفاع های مورد علاقه سوزان است، که بر اساس چند ایده استراتژیک استوار است و اجازه می دهد تا سیاه به دیکته جهت بازی بپردازد. (بعد از 1e4 e6، سفید به بازی در برابر فرانسه محبور است، در حالی که پس از 1e4 e5 سفید گزینه های بسیاری در دسترس دارد).
با درک اینکه اصول اصلی در بازی های واقعی چگونه کار می کنند، شما به خوبی مجهز به مقابله با هر چیزی که حریفتان انتخاب می کند خواهید شد.. نه تنها دفاع فرانسه را شکستن سخت است، بلکه راه های بسیاری برای پیروزی در مقابل سیاه می گذارد.
رئوس مطالب فصلدفاع فرانسه، واریانت تعویضی (3exd5)دفاع فرانسه، واریانت پیشروی (3e5)دفاع فرانسه، واریانت تاراش (3Nd2 C5 4.Ngf3 cxd4 5.Nxd4)دفاع فرانسه، واریانت تاراش (3Nd2 C5 4.Ngf4 cxd4 5.exd5)دفاع فرانسه، واریانت کلاسیک (3Nc3 Nf6)
  • بهمراه فایل های pdf ,pgn و ترجمه فارسی درس ها
  • در عمق خلاصه فصل متن در فرمت PDF از محتوای هر دی وی دی مرجع به راحتی اگر شما نیاز به یک یادآوری سریع در یک موضوع خاص دارید میتواید به فایل های پی دی اف مراجعه کنید.
  • 25تمرین و سوال و به چالش کشیدن در هر دیسک با راه حل های آن، بنابراین شما می توانید یادگیری و دانش خود را تست کنید.
  • PGN شده برای هر بازی، بنابراین شما می توانید بازی را به موتور شطرنج مورد علاقه خود بدهید و آنالیز کنید



How to Play Black against 1.e4 (Chess opening (course  چگونه با سیاه در برابر 1.e4 بازی کنیم (دفاع فرانسه ) روش پولگاردر روند یادگیری شروع بازی توسط استاد بزرگ : سوزان پولگار فرمت: MP4 قابلیت پخش در اندروید و کامپیوتر همراه با فایل هایpdfوpgn و ترجمه فارسی درس ها محصول :    روش پولگار # 3 در روش پولگار برای یادگیری گشایش های شطرنج،، درک درستی از طرح های اصلی برای هر دو طرف ...

دفاع فرانسه


فرانسه


واریانت تعویضی


واریانت پیشروی پیاده


واریانت کلاسیک


فیلم شطرنج


فروشگاه شطرنج


پولگار


سوزان پولگار


e4 Opening


french defense


gm susan polga

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.