فایل سل

فایل سل 1

فایل سل

فایل سل 1

دانلود پرسشنامه دیمتل ، پرسشنامه DANP ، پرسشنامه ترکیب دیمتل و ANP

دانلود پرسشنامه دیمتل ، پرسشنامه DANP ، پرسشنامه ترکیب دیمتل و ANP
پرسشنامه دیمتل , پرسشنامه DANP , پرسشنامه ترکیب دیمتل و ANP, دانلود پرسشنامه DMATEL, نمونه پرسشنامه دیماتل
دانلود پرسشنامه دیمتل ، پرسشنامه DANP ، پرسشنامه ترکیب دیمتل و ANP تکنیک دیماتل از انواع روش های تصمیم گیری بر اساس مقایسه های زوجی است. بنابراین کافی است یک ماتریس مقایسه زوجی تشکیل دهید و سپس از یک طیف مشخص برای نمره دهی استفاده کنید.
تکنیک دنپ (DANP)، در واقع ترکیب دو تکنیک دیمتل (DMATEL) و ANP، می باشد و پرسشنامه تکنیک دنپ هیچ تفاوتی با پرسشنامه تکنیک دیمتل ندارد.

فایل حاضر به صورت WORD بوده وتوضیحات اضافی به صورت هایلایت در آن ذکر شده است. با توجه به توضیحات ارائه شده در فایل شما می توانید در عرض چند دقیقه پرسشنامه را با تحقیق خود متناسب سازی کرده و از آن استفاده کنید.



پس از تکمیل و دریافت پرسشنامه ها از خبرگان باید آن را تحلیل نمود، در صورتی که برای تحلیل پرسشنامه با مشکل مواجه هستید می توانید از آموزش زیر استفاده کنید:
آموزش تکنیک DANP (ترکیب دیمتل DEMATEL و ANP)، همراه با مثال حل شده بصورت گام به گامآموزش تکنیک FDANP، آموزش دنپ فازی، آموزش روش ترکیبی تکنیک های دیمتل DEMATEL و ANP با رویکرد فازی
تکنیک دیماتل از انواع روش‌های تصمیم‌گیری بر اساس مقایسه‌های زوجی است. بنابراین کافی است یک ماتریس مقایسه زوجی تشکیل دهید و سپس از یک طیف مشخص برای نمره دهی استفاده کنید. تکنیک دنپ (DANP)، در واقع ترکیب دو تکنیک دیمتل (DMATEL) و ANP، می باشد و پرسشنامه تکنیک دنپ هیچ تفاوتی با پرسشنامه تکنیک دیمتل ندارد.   فایل حاضر به صورت WORD  بوده وتوضیحات اضافی به صورت هایلایت در آن ...

پرسشنامه دیمتل


پرسشنامه DANP


پرسشنامه ترکیب دیمتل و ANP


دانلود پرسشنامه DMATEL


نمونه پرسشنامه دیماتل

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.